sobota, 13 października 2012

Wesele w stodole!

Stodoła to ostatnimi czasy obiekt westchnień wielu przyszłych panien młodych, także tych polskich:) Fora internetowe są pełne zapytań o lokalizacje stodół, które nadawałyby się do organizacji wesela. Oczywiście, w ogóle mnie to nie dziwi! Gdy oglądam piękne zdjęcia rodzinnych farm w Stanach Zjednoczonych nie mogę wyjść z zachwytu. Taki budynek od razu nadaje niesamowitego charakteru całej uroczystości i wprowadza nas w sielski nastrój. Potem już bardzo łatwo stworzyć pasującą dekorację w rustykalnym stylu. W Polsce niestety takich stodół jest jak na lekarstwo, ale kto szuka - ten znajdzie :)

No dobrze, może takiej pięknej stodoły jak ta w Polsce nie znajdziemy!
Ale taką już na pewno :)
Piękny wiśniowy kolor i beczkowa dekoracja przed wejściem.
Brązowa i prosta, ale chwyta za serce!
O dekoracji stodoły będzie innym razem!
Zadbajcie o oświetlenie, a także wieczorem Wasza stodoła będzie wyglądała pięknie.
Fantastyczna biała stodoła, z której schodzi już farba jest bardzo rustykalna!
Prosta, ale jakże efektowna dekoracja przed wejściem.
Idealna stodoła na wesele w pudrowych kolorach :)
Wiem, że trudno w to uwierzyć, ale wynajęcie tej akurat stodoły na ślub kosztuje tylko 600 $!
Takie cuda też można znaleźć w Polsce, chociaż jest ich już coraz mniej!
 I znowu drewno ze startą farbą- bardzo vintage!
Część stodoły może służyć za bar.
 Ahh ... :)
 Tak, to też jest stodoła :)
Taki widok jest częsty w naszych polskich górach! Może tam znajdziecie perfekcyjne miejsca na Wasz ślub?
 
 Źródło zdjęć:
www.rusticweddingchick.com, 2 i 5. www.greenweddingshoes.com, 7. www.whitebowevents.com, 8. www.thesweetestoccasion.com, 9. www.ruffledblog.com, 10. www.projectwedding.com,

61 komentarzy :

  1. co za ironia.. Polska wsią stoi, a stodoły na ślub nie uświadczysz..

    OdpowiedzUsuń
  2. ja szukam, ale ciężko z tym jest.. :/ też mi sie marzy taki ślub, ale niestety gdzie nie zapukasz to tendeta i disco polo. Czy ktoś kiedyś widział w POlsce piekną stodołe i może coś polecić lub dać jakiś namiar?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również szukam stodoły na wesele w okolicach Krakowa. Wiem, że jest jedna w Lanckoronie ale może być za mała bo uroczystość planowana jest na 180osób. Jakieś propozycje?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem z krakowa, również szukam stodoły na wesele, nie musi być duża. Gości będzie 70 max. Czy ktoś coś już wyhaczył??? Bardzo proszę o informacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest doskonala Stodola Wszystkich Swietych zwana Oczyszczalnia, blisko Warszawy. Moja siostra miala tam przyjecie. Co prawda trudno tam biegac w wysokich butach, ale cala reszta super.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mieszkam w Irlandii ale planuje slub w Polsce, marze o weselu w stodole, czy ktos wie o takiej w okolicach Szczecina

    OdpowiedzUsuń
  7. To mnie Pani zaskoczyła... Zawsze marzyłam o wiejskim weselu, dlatego zdecydowałam się na dom weselny Aleksandrus we Frydmanie. Cisza, spokój, po prostu bajka! Ale na wesele w stodole bym raczej nie wpadła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idź wymieszj swoją reklamę z gruzem i zjedz, co?

      Usuń
  8. Świetne pomysły - a my juz przypadkiem mamy kilka identycznych wdrożonych. Dobra wiadomość dla poszukujących stodoły na wesele - zapraszam do mojej nowo wyremontowanej, pięknej i otoczonej prześlicznymi plenerami wsi :)

    zobaczcie zdjęcia:
    osadadebowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje wesele nie odbyło się w stodole, ale klimaty były równie przyjemne:) Sala weselna była położona w parku krajobrazowym i wszyscy goście nie tylko się świetnie bawili, ale także zakosztowali trochę natury;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałem blog i zdziwiłem się, że stodoły mało polskie jakieś... Nasze wesele odbyło się w sierpniu 2013 i mieliśmy stodołe z prawdziwego zdarzenia w zagrodowaosada.pl. Do stodoły dostawiliśmy namiot na jedzenie i biesiadowanie na 120 osób, a tańce w stodole. Nocleg dla 90% gości. Zagroda jest piękna, a właścicielka Pani Renata (tu się idealnei zgraliśmy) nie lubi czegoś co w obyczaju nie ma miejsca. Wszystko było proste i ładne. To nie było wesele odstrzelone pomysłami z księżyca. Nastawiliśmy się na wspólny czas i było prosto i swojsko. Zabawa trwała do 9 rano! Poza namiotem Ci co na boczku chcieli odpocząć siadali na ławkach lub sianie, oświetlone lampkami, kolorowe koce. Gastronomiczne cudo- Pani Renata nawet sama robiła kluski. Opowiadać mogę długo, ale chętnie podeślę i blogerce zdjęcia z naszego wesela jak i zainteresowanym.
    Jędrek 503 899 232

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie obejrzę zdjęcia :) Proszę o wysłanie ich na maila blogowego :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  11. szukam takiego miejsca na lubelszczyźnie... Czy ktoś ma jakieś namiar?

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! Ja też szukam stodoły na swoje wesele, najchętniej Dolny Śląsk bądź Małopolska. Niestety tak jak piszesz, nie ma tego u nas wiele, choć niby Polska stodołą stoi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu czy udało Ci się może znaleźć takie miejsce?

      Usuń
    2. Niestety nie.. Jest jednak restauracja w Strzelinie, 40 km od Wrocławia - Dolina Żab, ale to nie to samo co stodoła...

      Usuń
  13. Również marzy mi się wesele w stodole ale na Pomorzu paradoksalnie nie ma ani jednej, którą można by do tego celu wynająć:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia, własna stodoła - WOW :) Strasznie Ci zazdroszczę! Dużo radości i powodzenia na czas przygotowań :) A później czekam na zdjęcia :)

      Usuń
    2. Natalia, i jak wyszło to wesele?
      Mozna sie z Toba jakos skontatkowac i popytac o pare rad? :)
      Agata

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  15. Dziewczyny kochane trafiłam tu przypadkiem i mam wrażenie że jestem w śród swoich:) Jak czytam wasze marzenia odnośnie ślubu to tak jak by mi ktoś w myślach czytał:) Czy komuś udało się znaleźć taką weselną stodołę w okloicy małopolskie Krakowa. ?..

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja szukam takiego miejsca w okolicach Trójmiasta i bardzo cieżko. Poza cudowna cegielnia reszta to typowe dworki i tandetne hotele

    OdpowiedzUsuń
  17. http://starastodola.com/ A osada Młyńska? Bardzo chwalone miejsce :) i tu jeszcze coś takiego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miejsca super, szukam jednak czegoś max 1,5 godz jazdy od Gdańska

      Usuń
  18. ja szukam czegoś na śląsku.. czy zna ktoś takie miejsce ? ;] strasznie mi się marzy wesele w stodole :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja chciałam przyjęcie w stodole po kosztach, bez przepychu, ale w Wielkopolsce znalazłam tylko w Wąsowie... Gdzie jest mega drogo ;/ samo jej udostępnienie kosztuje 7 tys... Osobno płatne menu i noclegi... W pałacu zaraz obok taniej wychodzi... Byliśmy bardzo zaskoczeni taką ceną...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć,

      Znalazłaś coś w Wielkopolsce? Niedaleko Poznania? Ja szukam i Wąsowo też wydaje mi się drogie..:(

      Usuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepiękne zdjęcia! obecnie jestem przed wyborem sali i nie ukrywam, że projekt "stodoła" jest moim marzeniem. Rodzice narzeczonego mają ogromną działkę ze stodołą, która nie była użytkowana od lat. Jeżeli zechciałabyś poświęcić mi kilka chwil na pytania odnośnie organizowania tego typu wesela - daj proszę znać :) podaję email: camcia91@o2.pl

      Usuń
  21. Czy znalazl ktos moze jakas stodole na przymorzu? Szukam ale jakos ciezko.. :(

    OdpowiedzUsuń
  22. W Małopolsce wesele w takim stylu można zrobić w Folwarku Wiązy, ok 40 km od Krakowa. Na ich stronie ciężko dostrzec taką ofertę, ale podsyłam fotorelację z wesele w stodole, które niedawno się tam odbyło http://designyourlife.pl/wnetrza/wesele-w-stodole/

    OdpowiedzUsuń
  23. No głupio tak pisać o sobie, ale...mamy taką stodołę :) (widocznie jak wypowiadająca się wyżej Gosia oglądała w internecie nasz obiekt nie wrzuciłam jej jeszcze na stronę). Marzenia o budowie stodoły weselnej to cała historia...myślenie czy wybudować "od zera" taką jak chcemy, czy przenieść jakąś starą (klimat!)...jakie ściany..jaka posadzka..Tak, żeby było w zgodzie z tym co nam się wydaje piękne...
    Ktoś wyżej też napisał o swojej stodole, ktoś inny brzydko to skomentował. Uważam, że niesłusznie..piszemy o sobie, niczego nie udajemy, nie podszywamy się pod "zadowolonych klientów" choć byłoby to łatwe ;)...Więc nie jest to kryptoreklama-po prostu weselna stodoła to też moja pasja! :)...Ja też należę do tych, które szukają na pchlich targach ciekawych dodatków, a ich ulubione kwiaty, to te polne...Mam też wciąż nowe pomysły dotyczące menu, słodyczy itp. Szukam fajnych dostawców lokalnych produktów..itp itd. Gdyby ktoś miał pytania dot. organizacji wesel tego typu w ogóle-chętnie odpowiem...;)..
    Pozdrawiam wszystkich miłośników stodołowych klimatów :) Maja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maja gdzie znajduje się stodoła jak można się z Tobą skontaktować?

      Usuń
    2. Witam,
      proszę o informację jak można się z Tobą skontaktować.

      Usuń
    3. Maja, czy mogę w takimrazie mieć kilka pytań?

      Usuń
  24. Dzień dobry, szukam przyjemnego miejsca na 100 osób w klimacie rustykalnym w okolicy Warszawy. Stodoła z ochotą :) Czy ktoś może coś polecić :)?

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Szukamy z narzeczonym miejsca na wesele właśnie w stylu rustykalnym/vintage/retro, ale... NIGDZIE nie możemy znaleźć :( chcielibyśmy zorganizować je na Śląsku, ponieważ stamtąd obydwoje pochodzimy i tam jest większość rodziny :) wprawdzie jesteśmy ponad miesiąc po zaręczynach, a ślub planujemy na sezon 2017, ale wolimy rozglądać się już i ewentualnie bukować terminy :)
    Czy ktoś wie czy takie miejsce lub coś w ten deseń w ogóle istnieje na Śląsku? :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem w tej samej sytuaci. Bardzo bym sie ucieszyla jakby ktos nam mogl pomuc!! :)

      Usuń
    2. Witam,

      Ja również od roku poszukuje takiego czegoś na śląsku... I nic... Jedyne co mi się nawet spodobało, to Spichlerz w Olsztynie koło Częstochowy. Mają tam nawet klimatyczne sale... Ale to dalej nie jest Stodoła;(

      Usuń
  27. My mieliśmy swoje wesele też we własnej stodole na Warmii, 1,5h od Gdańska, sami jesteśmy właśnie z Gdańska i stąd też byli goście. Na początku każdy był bardzo zdziwiony, że w stodole i jak to tak wypada, żebym w sukni ślubnej szła po trawie do stodoły. I jak to goście będą na klepisku tańczyć. Troszkę zaskoczyliśmy gości, bo na klepisku na którym były tańce wyłożyliśmy deski, oszlifowane więc można było tańczyć też na bosaka, a na klepisku na którym były tańce została położona posadzka. Goście byli zdziwieni, słyszeliśmy opinie, że nie spodziewali się takiej organizacji. Kucharki zatrudniliśmy z pobliskiej restauracji, gotowały u nas w domu więc jedzenie było smaczne i pod naszą kulinarną opinią :) Obecnie chcemy zacząć organizować wesela, gdyż są do tego warunki i do zabawy i do noclegu. Zainteresowanym, jak wyglądała stodoła na polskiej wsi na Warmii zapraszam do napisania maila: besiunia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. hej:) mi również marzy się takie wesele! Czy ktoś zna jakieś "rustykalne" miejsca w okolicach Wrocławia/Jeleniej Góry? Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  29. Takie miejsce już jest na Pomorzu, bardzo blisko Trójmiasta. Zapraszamy.
    http://weddingpodsokolem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Cześć tez szukam stodoły w okolicach Łodzi, te pod Warszawą już są zajęte.

    OdpowiedzUsuń
  31. Proszę wejść na Osada Młyńska tam napisałam o stodole do wynajęcia...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Także szukam takiego miejsca jak osada bebowo albo między deskami na wesele. Jeżeli ktoś takowa posiada na sierpien 2018 proszę pisać do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Szukam stodoly lub szklarni na wesele w górnym/dolnym śląsku lub opolskim. jeśli ktoś ma jakieś informacje prosiłabym o kontakt ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przyznam szczerze że bardzo nowoczesne podejście do ślubu :)

    ___________
    Moje buciki ślubne: https://www.eobuwie.com.pl/damskie/przeznaczenie:slubne.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem pewna, ze takie wesele może mieć swój urok! Sama, nie chciałabym jednak, aby moje przyjęcie weselne było zorganizowane w stodole... I dlatego, szukając lokalu, w którym mogłoby się ono odbyć dużą uwagę zwracaliśmy uwagę na standard, w jakim go wykończono. Koniec końców zdecydowaliśmy się skorzystać z oferty https://naskrajnej.pl/menu-sezonowe i było naprawdę fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Te zdjęcia sią cudowne!
    Najpiękniej wyglądają sale z lamkami 0 mogłabym się tam przenieść - może kiedyś uda mi się pojawić na takim przecudnym weselu!
    Dziękuję za te inspiracje - wysłałam do córki tego bloga :-*

    - Basia

    OdpowiedzUsuń
  37. Coraz częściej spotykam się z najróżniejszymi podziękowaniami dla gości i jestem w ciągłym szoku, jak zmieniają się mody i trendy! Ostatnio dostałam miodek, a tydzień temu świecę sojową... Co wy wręczaliście gościom?

    OdpowiedzUsuń
  38. Na prawdę bardzo ciekawy pomysł. My z mężem mamy już wynajęty taki http://www.vitabri.pl/namioty-weselne namiot weselny i zamierzamy zorganizować wesele na powietrzu. Ma być ciepło więc wszystko powinno się udać. Co wy sądzicie o takim rozwiązaniu? Podoba się wam?

    OdpowiedzUsuń
  39. Super pomysł na przepiękne wesele. Oryginalnie i stylowo

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...