poniedziałek, 26 listopada 2012

Zrobione z juty

Dzisiejszego dnia mam dla Was małe wyznanie: kocham jutę :) Uznaję ją za najpiękniejszy materiał dekoracyjny na śluby i wesela. Jest bardzo rustykalna, idealnie pasuje do wesel w plenerze, na wsi i na plaży, pięknie wygląda w połączeniu z drewnem oraz koronkami. Chociaż jest to prosta tkanina, nie znam innej, która byłaby bardziej elegancka. Doskonała jako weselne obrusy, bieżniki, kokardy, pokrowce na sztućce, poduszeczki na obrączki, girlandy, elementy weselnego menu, numerów stołów, winietek, a nawet tortu. Romantyczna i stylowa, warto więc po nią sięgnąć planując weselne dekoracje!

Zapraszam na przechadzkę szlakiem dekoracji z juty! Jutowe Serwetki oraz bieżniki pięknie sprawdzą się na weselu w plenerze, na przykład na plaży.
Ażurowe jutowe kokardy, wykorzystane do dekoracji krzeseł, zdecydowanie bardziej mnie przekonują niż satynowe pokrowce.
Jutowe zasłony w towarzystwie kryształowego żyrandola i złoconej ramy lustra to cudowna dekoracja plenerowa!
Wstążki z juty i koronki w formie girlandy możecie zawiesić zarówno na sali weselnej, jak i w kościele.
Weselny program albo menu możecie ozdobić także kawałkiem juty.
Strasznie podoba mi się pomysł wykorzystania Biblii owiniętej wstążką z juty jako poduszeczki na obrączki.
Jutowe obrusy przydadzą się także do dekoracji Candy Baru. Tutaj wersja wyjątkowo rustykalna :)

Jutowy bieżnik i jutowa chorągiewka- numer stołu. Jak łatwo zauważyć, tkanina ta najlepiej prezentuje się w otoczeniu białego koloru.
Pewnie dlatego tak często łączy się jutę z koronką. Stanowią fantastyczną parę!
Jutowe bieżniki możecie aranżować na wiele sposobów. Oprócz zdobionych koronkami, polecam takie, które kończą się falbankami.
Makramowy sznurek nada się do związania ślubnego bukietu.
Owinięte nim butelki też wyglądają fantastycznie!
Małe woreczki, a w środku prezent dla gości! Możecie umieścić w nich ziarna kawy, herbatę, nasiona lub suszoną lawendę.
Jutowe poduszeczki na obrączki też robią furorę!
Czarne napisy na jutowych znakach to kolejny ciekawy pomysł. Przeurocze "Nadchodzi Panna Młoda".
Biały, piętrowy tort ślubny udekorowany jutową wstążką. Prezentuje się pięknie, ale chyba mało praktyczne są takie dekoracje!
Na koniec zostawiłam dla Was jutowe girlandy z chorągiewek. Każdy napis jest dozwolony. Ja wybrałam dla siebie "I żyli długo i szczęśliwie" :)

Dzisiaj dostałam wiadomość na Facebooku od podekscytowanej (albo oburzonej :) koleżanki: "Czemu widzę Cię na Pintereście z takimi weselnymi tablicami? WYCHODZISZ???????" Faktycznie, moja kolekcja ślubnych inspiracji jest naprawdę imponująca, mimo tego, że pierścionka na palcu brak :) To chyba już oznacza, że weselna gorączka ogarnęła mnie całkowicie! Ale co tam, podoba mi się to szaleństwo :) Pozdrowienia!

Photo credit:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...