czwartek, 3 stycznia 2013

Torty z falbankami

Nie jestem wielką fanką tortów. Czy to krem, czy bita śmietana, zazwyczaj każda masa wydaje mi się zbyt nijaka i ciężka. Mimo tego, jestem przekonana że na moim weselu tortu nie zabraknie! Być może podejdę do niego z lekkim przymrużeniem oka i gościom zaserwuję coś zupełnie wyjątkowego i mało tortowego :) Tym natomiast, którzy uwielbiają każdy słodki przysmak, a jednocześnie chcą by także ten element wesela był oryginalny polecam tort zdobiony falbankami. Mogą być one wykonane z masy marcepanowej, albo po prostu z bitej śmietany. Takie torty podbiły amerykańskie wesela w 2012 roku i z pewnością zadomowią się również u nas w najbliższym roku. A torty ombre z falbankami to już cuda do potęgi :)

Precyzyjne falbanki dodają uroku każdemu tortowi.
Delikatne pastelowe kolory i zdobienia naturalnymi kwiatami to bardzo romantyczne propozycje.
Niesamowitego wdzięku może również dodać porcelanowa patera z falbankami :) 
Wszystko urocze i delikatne.
A ten tort pięknie sprawdzi się na zimowym weselu, dzięki akcentom w świątecznej kolorystyce :)
Mocniej postrzępione falbanki wyglądają jak delikatne piórka, albo tiulowe spódniczki. 
Piękności :)
Oczywiście czas na szał tortów ombre z falbankami :)
Subtelne cudeńka.
O różowym ombre pisałam tutaj. Taki tort będzie idealnym dopełnieniem całej stylizacji!
W 2013 roku rządzi kolor miętowy. Na tortach wyglądała wyjątkowo smakowicie!
Te miętowe przysmaki wydają mi się wyjątkowo świeże i nowoczesne.
Falbanka pomalowana na brzegach złotą farbą to prosty sposób na dodanie glamouru Waszemu tortu:)
A jeśli chciałybyście wykonać takie falbanki same, polecam tutoriale, których całe mnóstwo znajdziecie w internecie :)

Co myślicie o tych propozycjach? Warte grzechu :)? Troszkę zgłodniałam na widok tych słodkości więc pora na kolację! Do usłyszenia!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...