poniedziałek, 25 lutego 2013

Pudrowe cukierki czyli delikatne, różowe wesele

Kochani, zapomniałam wam przekazać w niedzielę, że mój ostatni post o pastelowych sukniach Elie Saab był 100 postem na blogu! :) Jestem z tego powodu bardzo podekscytowana, bo to oznacza, że blogowanie jeszcze mi się nie znudziło, a wręcz przeciwnie, nabieram rozpędu. Co prawda bywają dni kiedy nie wiem jakie inspiracje mam wam zaprezentować, ale to bynajmniej nie dlatego, że nie mam pomysłów :) Tych pomysłów jest po prostu za dużo! Codziennie oglądam coraz to piękniejsze suknie, zachwycam się nad ręcznie robionymi dekoracjami i nie mogę wyjść z podziwu dla florystycznych popisów dekoratorów. Postanowiłam więc, wzorem tysięcy innych blogerek, zabawić się w tworzenie inspiracyjnych tablic. Pierwsza z nich, którą przygotowałam dla siebie już jakiś czas temu, zawierała pomysły na moje własne wesele w kolorystyce mięty i bladego różu. ale nie była ona jeszcze zbyt wysokich lotów. Kto mnie zna, doskonale wie, że bardzo lubię różowy kolor, w szczególności ten intensywny wpadający w fuksję, ale lekko pudrowemu różowi też nie mogę się niestety oprzeć. Z tej miłości narodziła się właśnie dzisiejsza tablica :) 


Wiem, że może nie do końca wpisuje się w klimat wiejskiego wesela w stodole, ale starałam się zawrzeć w niej elementy, które bliskie będą także luźnemu, rustykalnemu nastrojowi. Stąd owocowe lody na patyku, różowa lemoniada, pierzaste ogrodowe kwiaty czyli dalie oraz len i gipsówka dla przełamania tej słodyczy :) Mam nadzieję, że Wam się spodoba!

Pozdrawiam! Do usłyszenia :)

Photo credit: Jose Villa, Ryan Ray, ?, Elisabeth Millay, Caroline Tran, Elizabeth Messina, ?, Steve Steinhardt, Gabriel and Carin Photography,

2 komentarze :

  1. Pięknie i delikatnie! Aż czuje się lekki podmuch wiosny. Czekam - jak i pewnie inni czytelnicy - na obiecane wcześniej wpisy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe pomysły, wykorzystam je u siebie na weselu na pewno, nie ma opcji żebym to ominęła..

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...