wtorek, 12 lutego 2013

Ślubne sukienki Berta Fashion

Kiedy myślę, że wszystko co związane z branżą ślubną już widziałam i nic mnie nie zaskoczy, wtedy odkrywam takie cuda o jakich mi się nawet nie śniło! Pisząc te słowa, mam na myśli niesamowite suknie ślubne, które tak bardzo podbiły moje serce, że nawet ukochanie kolekcje Rosa Clara wypadają przy nich wyjątkowo blado! Sukienki Berta Fashion to niesamowite kreacje uzdolnionej izraelskiej projektantki o imieniu Berta. Zachwycają niesamowitym wzornictwem, pięknie zarysowaną sylwetką, pedantycznym wykończeniem oraz użyciem najlepszych tkanin, jedwabi, satyny i koronek. To co najbardziej mnie zachwyca to fantastyczne wykończenie pleców, zwiewność materiałów i kobiecość każdej z sukni. Nie mam pojęcia gdzie można kupić te anielskie kreacje, ale po cichu liczę, że znajdę w jakimś salonie podobne do tych. Zwróćcie uwagę na obłędne bolerko na czwartym zdjęciu! Jestem zakochana :)

















3 komentarze :

  1. w stylu inbal dror, inbal trochę bardziej mi sie podobają, ale te też są cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znałam wcześniej tylko jedną sukienkę inbal, ale przejrzałam teraz całą kolekcję i faktycznie robią wrażenie :) nie wiedziałam, że izraelskie projektantki są takie utalentowane! dzięki za komentarz :)

      Usuń
    2. no właśnie! naprawdę są dobre! :-) tylko średnio się widzę w takiej sukni na własnym ślubie.. Za bardzo, jak dla mnie wydekotowane, niektóre jak koszulki nocne.. Ale piękne!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...