sobota, 23 lutego 2013

Weselne mapki

Kochani, mam nadzieję, że aktywnie spędzacie sobotę! Ja dzisiaj wróciłam z Michałem z krótkiej wycieczki do Pragi. Było bardzo zimno, ale wyposażona w trzy swetry dałam radę i dzielnie zwiedziłam całe miasto pieszo :) Teraz wracam do rzeczywistości z nowym postem. Ostatnio wpadłam przez przypadek na niesamowity weselny detal, który idealnie sprawdzi się jako gadżet na wiejskie przyjęcie :) Chodzi mi o ręcznie rysowane mapki, które możecie dołączyć do zaproszeń, albo wręczyć gościom w dniu przyjazdu na przyjęcie. Na mapkach należy oznaczyć miejsce ceremonii, wesela i hotelu, tak aby goście z łatwością dotarli do kościoła lub USC w którym zostaniecie związani węzłem małżeńskim, a później nie pogubili się szukając resturacji! Warto także takiej mapce dodać personalizacji i oznaczyć miejsce waszej pierwszej randki, zaręczyn, albo innych istotnych dla was lokalizacji w mieście, które wasi goście mogliby odwiedzić. Moim zdaniem, weselne mapki to naprawdę uroczy i prosty sposób na to, aby zaangażować rodzinę w waszą uroczystość. Co wy na to?






Pozdrawiam! xoxo

Photo credit:

2 komentarze :

  1. super pomysł, ja na pewno też wymaluje mapkę na swoje plenerowe wesele.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny opisany problem, będę częściej tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...