środa, 3 kwietnia 2013

Galia Lahav- kolekcja na 2013 rok

Pamiętacie jak pisałam o niezwykle uzdolnionej izraelskiej projektantce Berta Fashion? Jak zachwycałam się jej pięknie wykończonymi sukniami, zwiewnością i szlachetnością tkanin oraz imponującymi dekoltami na plecach? Na pewno pamiętacie, bo takich sukni się nie zapomina :) Absolutnie cudowne kreacje, które aż zapierają dech w piersiach! Wtedy zastanawiałam się jak to możliwe, że nieznana izraelska projektantka, która suknie sprzedaje w jednym firmowym salonie w Tel- Awiwie tworzy takie dzieła sztuki! Kochani, mam dobrą wiadomość. Jak się okazuje, nie tylko ona otrzymała taki dar od Boga! Przed Wami kolekcja Gali Lahav. To kolejne cudowne dziecko izraelskiej branży ślubnej. Suknie dosłownie jak marzenie, kąpiące koronkami i perłami. Spływają szyfony i jedwabie. Zmysłowe kreacje z pięknie zarysowaną talią i linią bioder, absolutnie w stylu Brigitte Bardot. Brakuje mi słów by opisać to co widzą moje oczy. Oglądajcie i niech Wam się te cudowności śnią po nocach :)














Numer 5 to moja faworytka :) Nieziemska kolekcja!

Photo credit:

1 komentarz :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...