piątek, 26 kwietnia 2013

Inbal Dror - kolekcja na 2013 rok

Izraelskie projektantki mody ślubnej to prawdziwe mistrzynie świata! Wydaje mi się, że nikt tak jak one, nie potrafi wydobyć z Panny Młodej potrójnej dawki wdzięku i kobiecości. Ich projekty są za-chwy-ca-ją-ce! Francuskie koronki, szyfon i tiul, sznury pereł, przepięknie wyeksponowane plecy i dekolty to znaki rozpoznawcze Inbal Dror, której wybrane kreacje na 2013 rok dziś wam prezentuję :) Niektórzy uważają jednak, że suknie te są zbyt strojne, zbyt odważne, zbyt seksowne! Ale przecież kochane Panie, myślę, że każda z nas chciałaby poczuć się jak księżniczka choć raz w życiu. Jedno jest pewne, suknie te wymagają nienagannej figury, ale przecież dla takich cudów, warto o nią dbać nawet przez cały rok przed ślubem! :)


Mój typ: wyjątkowo podobają mi się ostatnio suknie z pięknie zarysowanym gorsetem a la Brigitte Bardot oraz z delikatnym koronkowym wykończeniem.


Mój typ: czyli mała biała, albo raczej biała mini :) Witrażowe koronki na plecach i rękawach wyglądają bardzo oryginalnie!


Mój typ: cała klasa tej sukni to właśnie jej prostota. Absolutnie fantastycznie zarysowana sylwetka, a do takiej sukni można poszaleć z biżuterią :)


Mój typ: koronkowe rękawki, które pojawiały się już jakiś czas temu w kolekcji Rosa Clara podbiły moje serce. Tutaj w wersji francuskiej koronki wyglądają obłędnie! Bardzo ponętne :)

Zachęcam do przejrzenia pozostałych kolekcji na 2013 rok izraelskich projektantek, które pokazywałam na blogu, czyli Gali Lahav i Berta Fashion. Które suknie najbardziej Wam się podobają? Co o nich myślicie? Pozdrawiam ciepło wykończona pracami w ogrodzie! :)

Photo credit: www.inbaldror.com

1 komentarz :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...