czwartek, 30 maja 2013

Piękny ślub z kolorowymi jaskrami

Macie czasem takie dni, że czujecie, że wszystko Wam wychodzi i jesteście na fali? Ja właśnie tak się ostatnio czuję! :) Nasza sesja narzeczeńska zebrała tyle pochwał i przemiłych słów, że uwierzyłam iż naprawdę warto brnąć w to Wiejskie Wesele i robić to co się kocha! Bardzo Wam za to dziękuję :) Dodatkowo, zewsząd otaczają mnie wspaniali ludzie, którzy mi pomagają i motywują mnie do działania! Byłoby wręcz fantastycznie, gdyby nie to, że muszę pisać pracę magisterską, która skutecznie od bloga mnie odciąga :) Mam nadzieję, że jednak wybaczycie mi te dłuższe przerwy, bo taki stan rzeczy potrwa tylko do 13 czerwca. Potem  już będę mogła mianować się magistrem filologii hiszpańskiej i powiedzieć radosne Adios moim studiom, a jeszcze bardziej radosne Hola mojemu nowemu zajęciu :)

Stay Forever Photography

A jako, że humor mi ostatnio dopisuje, a pogoda nie rozpieszcza, potrzebowałam dziś sporej dawki kolorów! Ta energetyczna sesja inspiracyjna od razu mnie zachwyciła. Uwielbiam luźne, nieszablonowe przyjęcia, tak różne od tego z czym w Polsce kojarzy nam się ślub i wesele. Ta para pokazała, że nawet do tak poważnej uroczystości można podejść z lekkim przymrużeniem oka. Panna Młoda w krótkiej sukience i trampkach, a Pan Młody w kraciastej koszuli wyglądają bardzo swobodnie! Energetyczny bukiet i dekoracje kwiatowe z moich ukochanych jaskrów i anemonów pięknie dopełniają rustykalnego charakteru. Drewniane pieńki posłużyły jako dekoracje ślubu w plenerze, a na nich stanęły zwykłe słoiki ze świeczkami i małymi bukiecikami. A na przyjęciu nie zabrakło tego, co uwielbiam najbardziej w wiejskich weselach: pięknej porcelany i słoja z lemoniadą! :)

yellow and blue wedding invites

wedding ceremony

wedding ceremony

colorful bouquet

colorful floral pieces and vintage bicycle

vintage teacup table settings

love can sometimes achieve the impossible sign

 basil gin lemonade

A kto tak jak ja, uwielbia jaskry niech wie, że teraz mamy najlepszy okres do wykorzystywania ich w bukietach i kompozycjach. Na giełdzie kwiatowej ich cena jest bardzo korzystna! Z okazji Dnia Matki pofatygowałam się na giełdę, by obdarować moją mamę własnoręcznie wykonanym bukietem. Użyłam do tego właśnie pomarańczowych jaskrów i różowych piwonii :) Takie soczyste kompozycje zawsze będą w moim zestawieniu Top Ten palet kolorystycznych na wesele! 
Pozdrawiam Was serdecznie, dobrego długiego weekendu Wam życzę :)

Photo credit: Stay Forever Photography
Styling: My Sisters Creations
Floral: Designs by Darenda

3 komentarze :

  1. Przybijam piątke, bo moja mama w tym roku również dostała pomarańczowe jaskry! :D Do tej pory stoją w wazonie kolorowe i piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaskry- dobry wybór! Nasz też się świetnie trzymają :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...