niedziela, 9 czerwca 2013

Truskawkowe wesele

Sezon na truskawki uważam za oficjalnie rozpoczęty :) Co prawda słyszałam, ze w tym roku z braku słońca nie będą tak słodkie jak zawsze, ale ja właśnie lubię ich lekko kwaskowy smak. A skoro truskawek mamy pod dostatkiem, warto pomyśleć o truskawkowym ślubie! Myślę, że to jedna z fajniejszych propozycji na rustykalne wesele, które chcecie zorganizować w czerwcu. Czerwony kolor wniesie do dekoracji dużo energii i radości, a same truskawki możecie wykorzystać zarówno w menu jak i w całej stylizacji. Absolutnie fantastycznym pomysłem jest wykorzystanie pnączy truskawek w bukietach i kompozycjach kwiatowych na stołach. Owoce mogą stroić także napoje i desery. W połączeniu z bielą, żółtym i różowym kolorem całość będzie prezentowała się bardzo dziewczęco i swobodnie. Zdecydowanie jestem na tak :)


Podobają Wam się truskawkowe wesela? Mam nadzieję, że tak, bo w tym tygodniu czeka na Was więcej pomysłów właśnie na wesele w takim stylu! Pozdrowienia :)

Photo credit: HeyLook

2 komentarze :

  1. O tak! Bardzo podoba mi się takie połączenie rustykalnego wesela z czerwienią truskawki bądź arbuza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. owoce zawsze się sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...