środa, 23 października 2013

10 miesięcy do ślubu :)

Czy możecie sobie to wyobrazić, że do naszego ślubu zostało już tylko 10 miesięcy? :) Cały czas powtarzam sobie, że mamy jeszcze dużo czasu, że nie musimy się spieszyć i spinać, ale gdy zdałam sobie sprawę że już tylko 10 miesięcy zostało nam na przygotowanie wszystkiego przeszły mnie lekkie dreszcze :) Wiadomo, pewne kroki już poczyniliśmy, ale ciągle jest tyyyyle do zrobienia! Mimo wszystko staram się nie panikować, a Michał z pełnym opanowaniem przygotowuje listę rzeczy, którymi musimy się zająć w najbliższym czasie. Na prawdę mogę na nim w tym względzie liczyć i każdemu z całego serca życzę równie zaangażowanych w proces planowania narzeczonych!

Board #158411

Koncepcja ślubu i przyjęcia rysowała się w mojej głowie już od dawna i jak pamiętacie poprzednie wpisy i pierwsze deklaracje zamążpójścia zawsze marzyłam o wielkim, wiejskim weselu :) Możliwości organizacji takich wesel jest niestety całe mnóstwo i w tym gąszczu niesłychanych propozycji na prawdę ciężko było mi się odnaleźć. Na szczęście niedawno zaczęłam stawiać pierwsze świadome kroki i już nie po omacku dochodzę do tego co chcę :)

No dobrze, ale co już mamy, co już przygotowaliśmy? Wybraliśmy już miejsce ślubu i wesela, podpisaliśmy umowy z fotografem i zespołem oraz zdecydowaliśmy się na paletę kolorystyczną. Do gości na których nam po stokroć zależy wysłaliśmy Save the Date. W najbliższym czasie zaczynamy także szykować prezenty dla gości, bo z nimi będzie trochę roboty :) Całość nabiera klimatów widocznych na zdjęciach powyżej :) Liczę na to, że będzie pięknie i rustykalnie! I chociaż ślubne szaleństwo dotknęło mnie ze zdwojoną siłą, najbardziej zależy mi na tym, byśmy żyli długo i szczęśliwie! Reszta to tylko miłe dodatki :) xoxo! Sonia

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...