środa, 4 grudnia 2013

20 days to Christmas

Zostało 20 dni do świąt, ale kochani moi, zostało już tylko 27 dni do końca roku!!! Niby to jeszcze sporo czasu, ale zastanawialiście się w ogóle, czy dobrze przeżyliście ten rok? :) Ja jakoś próbuję odepchnąć od siebie refleksyjną Sonię i nie myśleć o niczym, po prostu cieszę się każdą najmniejszą chwilą na tyle ile potrafię to robić i czekam na śnieg :) W między czasie sporządzam krótką listę rzeczy, które koniecznie muszę zrobić przed końcem 2013 :) W listopadzie lista zadziałała na mnie perfekcyjnie i zmusiła do malowania paznokci czy pozwalania sobie na robienie głupot :) Każdego dnia robię jedną rzecz, na chybił trafił losuję lub czasami wybieram to na co najbardziej mam ochotę. Niby nie lubię list, ale skreślanie kolejnych pozycji daje mi wielką satysfakcję, nawet jeśli to tylko małe pierdoły :) Może moja lista i Was zainspiruje do planowania :) Macie 27 dni, wyciśnijcie z nich co się da!

an edible wreath

-zrób świąteczną kartkę z Michałem
-bądź cały dzień miła
-powiedz tak
-idź na spacer do lasu
-zrób świąteczny wieniec na drzwi domu
-upiecz piernikowe domki
-powiedz komuś jak bardzo go podziwiasz
-naucz się piec pizzę
-odezwij się do starego znajomego
-pomaluj paznokcie w świąteczne wzorki
-wykorzystaj okazję
-wypij gorąco czekoladę z malinami
-zrób coś bo po prostu tego chcesz
-weź kąpiel z bąbelkami
-wyłącz telefon
-załóż ulubioną sukienkę (choćby nawet do sklepu)
-nie żałuj pieniędzy
-uszyj ozdoby na choinkę
-podziel się czymś z biedniejszymi od Ciebie
-gdy spadnie już gruba warstwa białego puchu wyjdź i zrób aniołka
-tańcz do utraty tchu
-usiądź na tyłku pod kocem i przeczytaj książkę
-zrób gofry
-nie wstawaj cały dzień z łóżka
-wymyśl sobie nowy projekt
-obejrzyj najgłupszy świąteczny film i ekscytuj się widokiem choinki i śniegu
-wyjdź wieczorem na dwór, spójrz w niebo i doceń jakie pięknie masz życie :)

xoxo

1 komentarz :

  1. Dziękuję Ci za ten post :) Chyba właśnie na coś takiego potrzebowałam dzisiaj trafić. Szczególnie podoba mi się ostatni punkt listy, jak dla mnie jego realizację można i powinno się powtarzać przez kolejne 27 dni i cały przyszły rok :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...