poniedziałek, 6 października 2014

Zainspiruj się na początek tygodnia

Kolejny tydzień przed nami :) Oh jak bardzo chciałabym wkroczyć w niego z radością i pewnością, że wszystko jest dobrze, że na wszystko starczy czasu, że wszystko uda się zrealizować :) Niestety kalendarz pęka w szwach, a ja wycieram tylko kapiący nos, bo dorwało mnie jakieś paskudne przeziębienie. Ostatnio pisałam o tym, że marzę o własnym M. Teraz ograniczyłam ten szalony plan do remontu mojego pokoju w rodzinnym domu :) Czuję silną potrzebę zmiany przestrzeni w której przebywam, a dodatkowo muszę koniecznie zaadoptować sobie miejsce na moją twórczą pracownię, bo ślubny asortyment poszerza się w zatrważającym tempie :) Z tym związana jest też pewna niespodzianka, którą dla Was szykuję :) Mam nadzieję, że wkrótce będzie się czym chwalić!

Tymczasem zapraszam Was do inspirowania się tym co mnie zachwycało w tym tygodniu :)

portraits on the roof
Coraz bardizej podobają mi się takie oryginalne Panny Młode w kapeluszach :)
Photo: Molly Gilholm Photography

-super pomysł jak samemu wykonać klosze na patery :)
-gdyby kogoś zainteresowało jak zrobić tło do zdjęć na bloga
-niezwykła metamorfoza mieszkania cudownej Polskiej blogerki LU
-kolejne DIY na gliniane dzwoneczki
-piękna łazienka z piękną mozaiką
-widzieliście ten film? Najpiękniej zobrazowana historia ze skautami w tle :)
-jeśli jeszcze nie znacie tego bloga to koniecznie zacznijcie ich śledzić! Co za foty :)

xoxoxo

3 komentarze :

  1. O boniu jak mi miło :))) Aż mi się łezka zakręciła, chociaż z tym tytułem "cudownej Polskiej blogerki" to trochę przesadziłaś :P Ale mimo wszystko czuje się zaszczycona i wzruszona <3 Dziękuje!!!

    Ps. ponieważ prowadzisz weselny blog i sama się do niego szykujesz, polecam Ci zajrzeć na posty z mojego ślubu, chyba w Twoim klimacie ;)

    Całuje
    Pikuś blogerka - Lu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lu, znam wszystkie wasze posty :) Wesele miałaś cudne, a Wasze mieszkanie jest cudnie podwójnie :) Pozdrowienia!!!

      Usuń
  2. Fajnie prowadzony blog, poleciałam znajomej i razem tu zaglądamy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...